Pagina's

vrijdag 23 december 2016

Vrije tijd

Hoi Allemaal,

Een kaartje wat ik gemaakt heb voor een collega die afscheid genomen heeft en lekker gaat genieten van haar vrije tijd. Ze gaar graag kamperen met de caravan dus leek me dit een toepasselijk kaartje. Ik heb de kaart met de Silhouette gesneden, patroon uit de Silhouette shop (ik heb het alleen aangepast naar mijn eigen smaak) en verder wat stansen gebruikt.
Aan de zijkant een vogelhuisje geplakt. 
Van boven af gezien. 
groetjes Linda



7 opmerkingen:

ANJA 3D zei

Prachtige kaart, Linda. met mooi kleuren en details. En ook nog heel toepasselijk
Hele fijne kerstdagen en de beste wensen voor 2017
Groetjes, Anja

Erica ♥ zei


Wat een leuke en persoonlijke kaart,
heel mooi gemaakt ☺

Hele mooie kerstdagen met veel warmte en gezelligheid.
Liefsss van Erica
{Heidebloempjuh}
{DT De Egel-Hert-rendier-ree}

Margot zei

Superleuk! Ik krijg er een zomergevoel van!

Scraptastisch zei

Wat een super kaart Linda!!! Voor echte kampeerders is dit genieten!
Prachtige details en weet zeker dat je, je collega hier een groot plezier mee hebt gedaan en dat ze nog jaren mag genieten van de caravan uitstapjes!
Ik wens je hele fijne feestdagen en een heel mooi Nieuwjaar in 2017.
Groetjes van Gerie

Ans Gilbert zei

Hoi Linda,
prachtige kaart, leuk met de caravan, die viel vast in de smaak.
Fijne kerstdagen,
groetjes,
Ans

KarinsArtScrap zei

schitterend Linda, heel mooi gedaan
Gr Karin

Dora zei

Heerlijk zomers! Mooie kaart.
Fijne kerstdagen toegewenst.