Pagina's

zondag 15 november 2015

Mike is jarig

Hoi Allemaal,

Ja het is inderdaad waar dat ik een hele tijd niet in Blogland geweest ben, gewoon geen tijd helaas, wel zet ik al mijn kaarten op Facebook want dat gaat gewoon wat sneller allemaal ;-)
Maar ik ga toch weer proberen om wat meer te bloggen ook want dat mis ik toch wel.

Vandaag vieren we de verjaardag van Mike, hij wordt alweer 11 jaar en daar hoort een kaartje bij. Ik heb maar weer eens een boxkaart gemaakt, die blijven erg leuk om te maken.
Je kan hem ook heel makkelijk plat in een envelop doen. 

groetjes Linda

3 opmerkingen:

Marjan zei

Een geweldige boxkaart, mooi in blauwtinten met wit! Leuk die cadeautjes en ballonnen!
Kan me wel voorstellen dat veel mensen naar FB overstappen, maar ik vind het wel veel onpersoonlijker. Een like is zo gezet en met bloggen heb ik het idee dat er toch beter gekeken wordt. Kost wel meer tijd, dat is zeker zo. Maar leuk dat jij weer blogt!

KarinsArtScrap zei

prachtige boxkaart heb je gemaakt Linda
ben blij dat je terug bent.
Gr Karin

Louise zei

Gefeliciteerd met Mike, super leuke kaart heb je voor hem gemaakt!


gr.LOuise