Pagina's

zaterdag 25 januari 2014

Jeu de boule (deel 1)

Hoi allemaal,

Op verzoek van iemand die bij een Jeu de Boules club zit heb ik wat kaartjes gemaakt met het thema "Jeu de Boule" Dat was nog best lastig want veel plaatjes zijn er niet te vinden, maar het is toch gelukt. Ik zal ze in twee delen laten zien ;-)

De plaatjes heb ik van internet gedownload en met Distress inkt een beetje oud gemaakt. De tekst heb ik met de Silhouette geprint en gesneden. De halve doily is ook met de Silhouette gesneden en verder wat plak steentjes erbij.
Het tweede kaartje heb ik dezelfde plaatjes gebruikt, ook hier met inkt bewerkt alleen iets lichter gehouden omdat dat wat mooier bij het roze was. Verder een paar Noor Design mallen gebruikt en wat plak parels. De tekst is een stempeltje. 
challenges:

We love vintage: mannenkaart

groetjes Linda

22 opmerkingen:

Marian zei

Moeilijke opdracht hoor, maar jij bent er goed in geslaagd.
Groetjes

ANJA 3D zei

2 Schitterende kaarten. Leuke plaatjes en prachtige details. Je opdracht was moeilijk maar heel goed geslaagd.

Groetjes, Anja

Grietje Jansen zei

Leuk zo'n opdracht, en knap dat je toch plaatjes hebt gevonden, lijkt mij inderdaad niet gemakkelijk.
Mooie kaarten hoor.

Grietje

Dora zei

zo...dat heb je knap gedaan om plaatjes bij dit onderwerp te zoeken. ik geloof best dat, dat moeilijk was.
maar gaaf gedaan. het plaatje is prachtig.

KarinsArtScrap zei

die zijn echt gaaf Linda prachtige kaarten.

gr karin

cristel zei

Inderdaad geen gemakkelijk thema maar het is je perfect gelukt ze zijn prachtig hoor.
Grtjs

Aartje zei

Lastige opdracht, maar gelukkig is er internet voor een leuk en toepasselijk plaatje. Het resultaat is goed geslaagd.
Groeten, Aartje

Anita Meijer zei

Supermooi Linda, ik vind het prachtig.
Liefs van Anita

Plony zei

Prachtige kaarten heb je gemaakt, best moeilijk om bij dit onderwerp leuke plaatjes te vinden maar het is je goed gelukt.
Groetjes van Plony (WLVC)

Het zonnetje in huis zei

Hallo,

Oh die zijn knap gemaakt seg !

Groetjes, Jaimie

Willy's creations zei

Ziet er leuk uit:-)

Groetjes,Willy

Willy's creations zei

Ziet er leuk uit:-)

Groetjes,Willy

Joke de Wit zei

Mooi Linda wij zijn zelf ook fanatieke jeu de boul spelers dus je snapt wel dat ik heel benieuwd was naar het resultaat maar voor mij zijn ze goed geslaagd hoor.Groetjes Joke

Antoinette Voorn zei

Je hebt er weer een beauty van gemaakt en mooie verwerking van je afbeelding! Heerlijk ...

Henriëtte zei

Mooie kaarten hoor, vooral de bovenste, heeft net iets meer doordat je het geïnkt hebt.

groetjes Henriëtte (WLVC)

Scraptastische hobby zei

Hoi Linda, wat heb je goed gezocht naar de plaatjes zeg en het zijn hele mooie vintagekaartjes! Persoonlijk vind ik de bovenste net een beetje meer vintage look hebben....mooi gedaan en de opdracht is goed geslaagd!
Lieve groetjes van Gerie

Greet van Maurik zei

Hallo linda,
Super leuke kaarten heb je gemaakt.

Fijne avond,

Greet

Wies zei

Goed gelukt. Het zijn leuke kaarten geworden.
Groetjes, Wies

Emma zei

Lovely card. Thank you for joining us at Charisma Cardz this fornight for our 'its a boy thing' challenge xx

Unknown zei

Such a pretty card! Hugs, Shelley

nicole zei

Das een pittige opdracht! Maar goed gelukt hoor!
Vooral de bovenste vind ik leuk!
Groetjes Nicole (WLVC)

manon's kaartenhoekje zei

schitterend

groetjes manon