Pagina's

vrijdag 3 augustus 2012

Battlefield 3

Hoi allemaal,

Ik heb een hele ander soort kaart gemaakt als normaal, maar dat moet kunnen hè. Morgen is mijn lieve mannetje jarig en zijn hobby is Battlefield3 dat is een spel voor op de Xbox. Een soort oorlogje spelen, niet mijn ding (ik hou er helemaal niet van) maar ja ieder zijn eigen hobby hè.

Ik heb voor hem een kaartje gemaakt, eigenlijk was het ook als grap bedoeld in verband met zijn nickname op dat spel. Ik heb hem helemaal met de Silhouette ontworpen. De Battlefield cirkel heb ik zelf gemaakt en de geweren heb ik getraceerd van een plaatje van internet. De 47 (ja hij is een oudje aan het worden hihi) en de letters zijn ook gesneden met de Sil. De zilveren achtergrond heb ik met metal tape gemaakt, dat door de Cuttlebug met de Houndstooth embossing folder en daarna met zwarte acrylverf ingesmeerd en dat weer uitgeveegd voor een verweerd effect.
Zijn nickname is never2old65, dus ik vond dit wel grappig om het zo te doen. Dit staat aan de binnenkant.
Nog een close-up van de geweren (of pistolen, weet ik veel hoe die dingen heten)  
challenges:

Totally Papercrafts: monochrome
Paperplay challenges: layer it up

groetjes Linda


10 opmerkingen:

Karin zei

Hello Linda,
Leuk dat je een zo persoonlijk kaartje maakt voor je man. En zo goed gelukt. Wens hem namens mij een gelukkige verjaardag.
Groetjes,
Karin

cristel zei

altijd leuk he als je iets persoonlijks kan maken vindt ik toch en moet zeggen hij is heel erg geslaagd hoor dikke )pluim en een proficiat voor het mannetje
grtjs

Annerieke zei

Dat is juist leuk, om iets te maken dat je normaal niet maakt. Goed gelukt ook, vooral omdat je het verhaal erbij vertelt. 47...valt wel mee hoor, ben er zelf al weer een jaar voorbij :-). Alvast van harte!

gr Annerieke

ANJA 3D zei

Mooie kaart linda, Een echte stoere mannenkaart en nog wel een hele persoonelijke. Metaal tape is toch leuk om mee te werken. Gefeliciteerd met de verjaardag van je man en een fijne dag morgen.
Groetjes, Anja

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

alvast gefeliciteerd Linda, ja man zal de kaart wel super vinden, ziet er stoer uit.

groetjes jolande

Marian zei

Je mannetje zal best trots op je zijn zo mooie persoonlijke kaart
En alvast gefeliciteerd met je man
Groetjes

Riet zei

Wat een prachtige kaart Linda.
Gefeliciteerd met de verjaardag van je man.

Liefs Riet.

anneke's creaties zei

heel erg mooi gedaan
gefeliciteerd met je man

groetjes anneke

KarinsArtScrap zei

dat heb je prachtig gedaan Linda, zal hij wel super mooi vinden.
Gefeliciteerd met je man.

groetjes karin

Monique - Mienokje zei

Hai Linda, nog gefeliciteerd met je hubbie. Dat metaltape moet ik echt eens gaan proberen. Dat ziet er zo stoer en sjiek tegelijk uit. Hele leuke persoonlijke kaart, zal hij heel blij mee geweest zijn. Groetjes, Mienokje