Pagina's

zaterdag 2 juli 2011

Reiskoffertje

Hoi Allemaal,

Zoals jullie in mijn berichtje van gister hebben kunnen lezen ben ik uitgekozen als gastdesigner voor het Duo Challenge blog, de challenge deze keer is een reiskoffertje. Op het blog staat hoe het allemaal werkt, je kan het patroon aanvragen bij Annette en daarmee maak je dan een leuke creatie.

Dit is mijn eerste creatie als gastdesigner geworden, bij het zien van het patroon moest ik meteen aan een zonnige bestemming denken hihi. Dus ik heb het koffertje gemaakt en de pootjes en het handvat nog een keer met zwart karton beplakt. Toen met inkt een achtergrond gemaakt door met een sponsje te deppen. Met de Silhouette heb ik de zon en de beer in de hangmat met palmbomen uitgesneden, ook deze bewerkt met inkt. In de oogjes van de beer heb ik met een sate prikker twee stipjes gezet met de Pearl pen. Nou lekker zomers geheel toch zo.
challenges:
Sparkles Forum: at the beach
CES: woodland creatures

groetjes Linda

13 opmerkingen:

Riet zei

Wat prachtig gemaakt Linda.

Liefs Riet.

Jane (Carroll's Creations) zei

Thanks for joining our "Here comes Summer" challenge on SECRET CRAFTER SATURDAY CHALLENGE this week :)

Hugs Jane x

Marjan zei

Echt ontzettend leuk!! Heerlijk, dat luie beertje in de zon!

Groetjes, Marjan

Angela zei

Schitterende creatie weer Linda!!!
grt Angela

KarinsArtScrap zei

hij is super geinig linda heel mooi gemaakt.

groetjes karin

Lesley zei

This is lovely! Thanks for taking part in the SFC xx

*Ellen* zei

prachtig is dit vrolijke en originele koffertje

downrightcrafty zei

gorgeous creation and lovely warm summer feel to the creation, thank you for sharing your lovely work with us at the Secret Crafter Saturday Challenge. I have candy if you are interested
Hugs Kate xx

NGCARDS zei

A lovely summery card hun! Thanks for joining in with our Summer theme over at Wednesday's Creative Inspirations Challenge Blog! xxx

Mona Evy zei

Gorgeous work! Thank you for playing this weeks at Creative Inspirations Wednesday's Challenge!

Jennifer zei

Fab make!! Thanks for playing at CES Challenges.....good luck!! xx Jenny xx

Helen zei

Aww...he looks so chilled!
Thanks for joining us at the Secret Crafter Saturday Challenge!
Helen x

manon's kaartenhoekje zei

super creatie linda.

groetjes manon