Pagina's

zondag 26 juni 2011

Popup taart kaartje (verboden te kijken voor KarinsArtScrap LOL)

Hoi Allemaal,

Dit kaartje heb ik gemaakt voor Karin , ze wordt 50 jaar en heeft daarom een verjaardags candy. Ik wilde al een poosje iets doen met een popup taart kaart en dat heb ik voor deze gelegenheid maar eens gemaakt. Ik denk dat ze de kaart al binnen heeft, maar anders is ie onderweg hoor (je weet het maar nooit met de post tegenwoordig).

De binnenkant van de kaart, de cijfers staan op de taart. Verder heb ik niet zoveel versiersels erop gedaan want het papier is al vrij druk en het gaat om de taart natuurlijk.
Zo is ie van opzij gezien, dan zie je duidelijk het popup effect. 
groetjes Linda

10 opmerkingen:

*Ellen* zei

prachtig is dit originele kaartje

Wilma zei

Hallo Linda,
Jeeeeeeetje, dat moet een werk geweest zijn.....is het niet? Heb eigenlijk geen ideeeeee ☺☺☺ maar het ziet er wel heel ingewikkeld uit.
Enneh.....volgens mij ziet Karin alles.....LOL
Nog een fijne avond en liefs Wilma

Willy's creations zei

Wow...wat een mooie...daar zit vast veel werk aan.

Groetjes,Willy

manon's kaartenhoekje zei

wauwwww wat is die gaafff en wat een werk heb je daar mee gehad..superrrr gaaff
heb je die zelf zo gemaakt? die taart of heb je dat patroon ergens gevonden..

groetjes manon

Marlies zei

Wauw wat een super leuke kaart heb je gemaakt, wat een werk zal je gehad hebben maar wel een geweldige resultaat!!
groetjes, Marlies

CARDS BY JOL AND ART BY JOL zei

wauw wat heb je dit weer schitterend gemaakt, heel apart.

groetjes jolande

Jolanda Cuper zei

Geweligige kaart en een super leuke tekst!
Schitterend! Groetjes Jolanda.

KarinsArtScrap zei

nouwwwwwww ik heb niet gekeken om op het antwoord van wilma tereageren lol.
maar ik kan helaas niets over zegggen.

groetjes karin

Cornelie zei

Wat een topkaartje zeg!

Carol P zei

Anoniem zei... Downloadable templates for cake:

http://extremecards.blogspot.com/2010/07/origamic-architecture-wedding-cake.html

Carol
Extreme Cards and Papercrafting