Pagina's

vrijdag 22 april 2011

werkbeschrijving bureau kalender houder

Hoi allemaal,

Een paar maanden geleden heb ik een challenge gewonnen met deze bureau kalenderhouder, ik heb meerdere verzoekjes gehad om een werkbeschrijving hiervan te maken. Ik heb er een workshop van gemaakt, dus heb je intresse in deze beschrijving dan kun je hem via mijn website bestellen, maar gewoon mailen kan ook hoor, mijn mailadres en website staan in de side bar. De kosten voor de beschrijving zijn 0,50 cent.



groetjes Linda

6 opmerkingen:

Angela zei

Waauuww wat een schitterende creatie Linda....kan me voorstellen dat je daarmee wint. Super hoor!!!
groetjes Angela

KarinsArtScrap zei

hij is schitterend linda, een hele mooie creatie heb je gemaakt.

groetjes karin

Marian zei

Je creatie is ook prachtig, maar heb geen plek voor doosjes bij mijn hobbyspullen.
Dus geen intresse voor je patroon maar wel bedankt voor het aanbod
Groetjes

Unknown zei

Linda, that is great! Love the paper. Have a great weekend and Happy Easter. Shelley

Lia zei

Schitterende creatie, superleuk gedaan,

groetjes Lia

manon's kaartenhoekje zei

wauuwwww super gaaffff linda, ga er voor sparen... en natuurlijk win je met zo iets.

fijne dagen gewenst, manon