Pagina's

maandag 28 december 2009

Kerstkaart in aparte kleuren

Hoi allemaal,

Gisteravond even met dochterlief zitten freubelen. Ik heb de SOL van de Appel2 groep gemaakt. Het is een kerstkaart in wat aparte kleuren vind ik zelf, maar ik wilde zo graag dit papier gebruiken en ook dit plaatje (van Inger http://simplyinger.blogspot.com/ ) en ja, dan krijg je een vreemde combinatie haha.
Jessica (dochtertje 10 jaar) heeft deze leuke kaart met Smookie stempel gemaakt, ze is helemaal gek van deze stempeltjes, ik had er al 3 en van de week kreeg ik deze erbij uit de candy die ik gewonnen had.
Groetjes en bedankt voor het kijken
Linda

2 opmerkingen:

cristel zei

ik vind hem prachtig en geef je dochter ook maar een dikke pluim hoor want die vind ik ook super
grtjs

Anoniem zei

Mooie aparte kaart geworden en je dochter heeft echt talent,groetjes Joke.