Pagina's

zondag 8 november 2009

Trouwkaart voor mijn vriendin

Hoi Allemaal,

Deze kaart heb ik een aantal weken geleden gemaakt voor mijn vriendin Sabine. Zij is op 6 november getrouwd en ze was een supermooie bruid. Nu kan ik de kaart dus eindelijk laten zien op mijn blog hihi, anders zou het geen verrassing meer zijn. Ik heb de kaart gemaakt met Shapeabilities Pendants Contemporary Hearts. Eerst een uitgestants en opgeplakt en toen nog twee uitgestanst en losgeknipt en gevouwen en toen erop geplakt. Afgewerkt met een mooie brad.
groetjes Linda

3 opmerkingen:

cristel zei

hey linda
ik vind hem heel erg speciaal maar dat hoort ook voor zo een dag toch ze zullen hem wel heel erg mooi gevonden hebben.

tiny zei

Wat een bijzondere kaart,leuk model.
Die vonden ze vast fantastisch!
Ik heb ook even in je webwinkel geneusd, erg mooi wat je allemaal maakt.
Zo'n webwinkel lijkt me ook wel leuk.


groetjes tiny

Unknown zei

Hi Linda,
das ist eine sehr schöne und edle Hochzeitskarte geworden. Deine Freundin hat sich sicher sehr darüber gefreut.

LG
Margot