Pagina's

zondag 13 september 2009

Hallo allemaal,

Gister lekker met mijn dochtertje naar de beurs in Rijswijk geweest. We hadden niks nodig hoor, maar kwamen met tassen vol weer thuis hihi.
Ook hebben we het weekend nog samen kaarten zitten maken, dat is altijd erg gezellig zo saampjes.
Het eerste kaartje is een herfst kaartje, die ga ik sturen voor een alfabet ketting waar ik aan mee doe bij de appel2 groep. Het is de E van eekhoorntjes.

De onderstaande 3 kaarten heb ik gemaakt naar een voorbeeld wat ik gister bij iemand op de beurs heb gezien, die mevrouw maakte kaarten door de emboste (en/of geprikte) onderdelen eerst te lijmen en daarna met glitter te bestrooien. Ik heb hiervoor de cuttlebug mal van de kerstboom gebruikt en daarna met lijm bewerkt en geglitterd. Kleine strik erbij en je hebt een makkelijke, simpele kaart die toch heel erg leuk is.

Bij de onderstaande kaart heb ik de kerstboom eerst uitgeknipt en daarna met kussentjes op een kaart geplakt, zo heeft het ook nog een diepte effect.

De groene kaart is weer gewoon op de kaart zelf ge-embost.
groetjes Linda

Geen opmerkingen: